Παίρνουμε έναν Μαθητή, τον ανακατεύουμε καλά, τον χτυπάμε λίγο για να στεγνώσει, τον βάζουμε να αποστηθίσει πολλές πολλές σελίδες και τον πλακώνουμε στα διαγωνίσματα. Τα διαγωνίσματα είναι πολλών ειδών: μικρά, μεγάλα, εφ' όλης της ύλης, επί κάποιου μέρους της ύλης, αλλά κυρίως είναι πολλά μαζί.
Προσέξτε, δεν πρέπει να αφήσετε τον Μαθητή καθόλου από τα μάτια σας, γιατί μπορεί να μας κολλήσει. Επιπλέον, είναι σημαντικό να μην τον αφήσετε να σκέφτεται πολύ και για τον εαυτό του, γιατί μπορεί να μας χαλάσει.
Πρέπει να καταλαβαίνει μόνο όσα διαβάζει και να μην εκφράζει την άποψή του. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο, διότι μπορεί να πει Λάθος πράγματα που να μην αρέσουν στον Εξεταστή, υπερβολές, ανακρίβειες, πράγματα που δεν ισχύουν και άλλα τέτοια.
Ακόμα, είναι καίριας σημασίας να κάνει πολλές πολλές ώρες εξωσχολικών μαθημάτων(αφού απολαμβάνουμε τα αγαθά της δημόσιας εκπαίδευσης) . Στόχος τους, είναι να καταλάβουν κάθε ίχνος υπολειπόμενου χρόνου και να μην αφήσουν στον Μαθητή καθόλου χρόνο, για να κάνει αυτά που θέλει και να είναι ο εαυτός του. Αν πραγματικά θέλει να κάνει κάτι από αυτά, μπορεί να διαθέσει κάποια από τις περίπου 6 ώρες που προορίζονται για τον ύπνο του( ή κάπου στα όνειρά του..).
Έπειτα τον βάζουμε στον φούρνο για περίπου 10 μήνες.
Αν ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες, ο Μαθητής κατά πάσα πιθανότητα θα περάσει στο Πανεπιστήμιο.
Προσοχή! Αν κατά τη διαδικασία εμφανιστούν παρενέργειες όπως υπερκόπωση, κλάματα, ταραγμένα όνειρα, κατάθλιψη, κρίσεις πανικού ή στομάχια που γουργουρίζουν, μην ανησυχήσετε· είναι μερικές παράπλευρες -αμελητέες- απώλειες.
Η πιο αμελητέα βέβαια απώλεια είναι ο ίδιος ο Μαθητής.
Όμως, η βενζίνη και τα πνεύματα είναι εύφλεκτα.
Θεοδωράκη Δανάη http://danaetheodoraki.blogspot.com/
Προσέξτε, δεν πρέπει να αφήσετε τον Μαθητή καθόλου από τα μάτια σας, γιατί μπορεί να μας κολλήσει. Επιπλέον, είναι σημαντικό να μην τον αφήσετε να σκέφτεται πολύ και για τον εαυτό του, γιατί μπορεί να μας χαλάσει.
Πρέπει να καταλαβαίνει μόνο όσα διαβάζει και να μην εκφράζει την άποψή του. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο, διότι μπορεί να πει Λάθος πράγματα που να μην αρέσουν στον Εξεταστή, υπερβολές, ανακρίβειες, πράγματα που δεν ισχύουν και άλλα τέτοια.
Ακόμα, είναι καίριας σημασίας να κάνει πολλές πολλές ώρες εξωσχολικών μαθημάτων(αφού απολαμβάνουμε τα αγαθά της δημόσιας εκπαίδευσης) . Στόχος τους, είναι να καταλάβουν κάθε ίχνος υπολειπόμενου χρόνου και να μην αφήσουν στον Μαθητή καθόλου χρόνο, για να κάνει αυτά που θέλει και να είναι ο εαυτός του. Αν πραγματικά θέλει να κάνει κάτι από αυτά, μπορεί να διαθέσει κάποια από τις περίπου 6 ώρες που προορίζονται για τον ύπνο του( ή κάπου στα όνειρά του..).
Έπειτα τον βάζουμε στον φούρνο για περίπου 10 μήνες.
Αν ακολουθήσετε πιστά τις παραπάνω οδηγίες, ο Μαθητής κατά πάσα πιθανότητα θα περάσει στο Πανεπιστήμιο.
Προσοχή! Αν κατά τη διαδικασία εμφανιστούν παρενέργειες όπως υπερκόπωση, κλάματα, ταραγμένα όνειρα, κατάθλιψη, κρίσεις πανικού ή στομάχια που γουργουρίζουν, μην ανησυχήσετε· είναι μερικές παράπλευρες -αμελητέες- απώλειες.
Η πιο αμελητέα βέβαια απώλεια είναι ο ίδιος ο Μαθητής.
Όμως, η βενζίνη και τα πνεύματα είναι εύφλεκτα.
Θεοδωράκη Δανάη http://danaetheodoraki.blogspot.com/
Ορίστε και γυναικείο γράψιμο για όποιον το ζήτησε. Εγώ πάντως ήδη φτιάχνω χαλκογραφία την τελευταία πρόταση, να την πουλήσω χονδρική σε πανηγύρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρελλαίνομαι σιγά - σιγά...