Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός. Δούλεψε; Δεν νομίζω. Εγώ παιδάκι μου ήθελα να γίνω φωτογράφος. Να φοράω σουτιέν, τη φωτογραφική μου μηχανή και τίποτα άλλο. Και να βγαίνω έξω και να μου κάθεται μια φωτογραφία σαν αυτές που ακολουθούν, να βγάλω κάποια λεφτά, να κατηγορήσω και κάποιον διάσημο για σεξουαλική παρενόχληση, μισό εκκατομύριο είναι αυτό, γιατί να δουλεύετε άλλωστε; Ευτυχώς . Ευτυχώς για ένα πράγμα. Η Google δεν έχει βάλει όριο στους τίτλους των αναρτήσεων. Και έτσι μπορώ να σας πω ότι το σουτιέν ήταν άσχετο, είμαι άντρας. Επίσης να σας πω ότι (x+y)² = x²+2xy+y² και ότι αύριο η θερμοκρασία θα φτάσει τους 26 βαθμούς εις τα νότια προάστια. Στα βόρεια.. δε πα να βρέχει. Σίγουρα δεν ακολουθούν εντυπωσιακές φωτογραφίες.










1 σχόλιο :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...