Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Άντε γεια! Βάλτε το video στο 4:30..

2 σχόλια :

  1. Karl Θέατρο Πέτρας 1999 ήμουν εκεί και δεν μπορεί κανείς να φανταστεί γιατί παρά της δεκάδες συναυλίες που έχω δει, την βάζω στην κορυφή. Μουσικάρα,χαμός,κόσμος μπάτσοι, ξύλο, μολότοφ, φωτιές, ΣΥΝΑΥΛΙΑΡΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι στιγμές που θέλω να σχολιάσω μια ανάρτηση και λέω… άστο ρε, θα γράψεις πολλά.
    Με αυτήν μου έχει συμβεί 3-4 φορές, μα σήμερα θα τα καταφέρω – βοήθησε κα ο Mits_F, δε λέω.
    Η «σκληρή» μουσική δεν με έχει αντιπροσωπεύσει ποτέ στην ζωή μου.

    Όμως… υπάρχουν κάτι group που δεν γίνεται να μην σε εντυπωσιάσουν με την μοναδικότητα και το έργο τους! Όλο το καλλιτεχνικό δημιούργημα των Rage Against The Machine – στίχοι , μουσική, σκηνική παρουσία, ακόμα και video clip – έχει γεννήσει μια κατηγορία που όχι μόνο δεν υπήρχε, αλλά και δεν έχει μιμηθεί ως τώρα με επάρκεια από κανένα.

    ΥΓ. Ρε Mits_F, έχεις τρελαθεί; Τι είναι αυτά που λες στα παιδιά; Χαμός, μπάτσοι, ξύλο, μολότοφ, φωτιές; Εγώ πίστευα πως είσαι του Πανεπιστημίου κι εσύ μου βγήκες σεσημασμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...