Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Βάλτε το self-service στον πάτο σας!


Σήμερα το πρωί είδα ένα θέαμα που με έκανε να δακρύσω εμετό. Μπήκα σε ένα απ' αυτά τα μίνι μάρκετ - παύλα - τρεντο-deli στο κέντρο, Κολωνάκι μεριά. Εκεί που οι υπάλληλοι νομίζουν ότι το πολύσπορο μπριός είναι το μεγαλύτερο δώρο στην ανθρωπότητα μετά τη φωτιά. Παραδόξως, δε με τσάντισαν τα βιολογικά σφουγγάρια, οι fair-trade αλοιφές μυκητίασης και το οικολογικό λαδόχαρτο μάρκας "If You Care". ΟΚ, το τελευταίο μου την έδωσε λίγο. Τι αυτάρεσκο, passive-agressive όνομα είν' αυτό; IF YOU CARE;!;!; Άντε γαμήσου λαδόκολλα, που θα μου το παίζεις και υπεράνω! Αυτοί οι οικολόγοι είναι τόσο παπάρες, που σε κάνουν να μισείς τον κατά τ' άλλα καλό σκοπό που εκπροσωπούν. Εκτιμώ τη φύση και την ομορφιά και την ισορροπία της. Αλλά όταν βλέπω μπροστά μου λαδόκολλα If You Care, μόνο και μόνο από αντίδραση θέλω να σαπίσω στο ξύλο ένα μωρό φώκιας μέχρι θανάτου χρησιμοποιώντας για ρόπαλο ένα δελφίνι!
Αλλά δεν θα επικεντρωθώ στους οικολόγους του καναπέ ΚΑΙ σήμερα. Το θέμα μου είναι αλλού. Βγαίνοντας από το μίνι μάρκετ - παύλα - τρεντο-deli, πρόσεξα ότι σε μια γωνία δίπλα στην έξοδο έχουν εγκαταστήσει αυτόματη ταμειακή μηχανή χωρίς υπάλληλο.


Το κόνσεπτ είναι ότι σκανάρεις εσύ ο ίδιος τα προϊόντα που αγοράζεις, μετά περνάς την πιστωτική σου ή πετάς λεφτά σε μια τρύπα, σακουλιάζεις μόνος τα ψώνια σου και πας στην ευχή του Θεού. Και μετά περνάς μια βόλτα απ' το ντόπιο αυτοδιαχειριζόμενο, μαζεύεις 10-15 άτομα, παίρνεις κοτρώνι, μπουκάλι και στουπί, επιστρέφεις στο μίνι μάρκετ - παύλα - τρεντο-deli και δεν αφήνεις τούβλο πάνω σε τούβλο, γαμώ την αυτόματη ταμειακή μηχανή και του μουνί που τους ξέρναγε!


Παρόμοιο σήμα έγινε προχθές στην τράπεζα, η οποία για ευνόητους λόγους θα παραμείνει ανώνυμη.

Πάω στο ταμείο για να κάνω αίτηση επανέκδοσης cash card και η καμπουριασμένη σκύλα που είχαν για υπάλληλο μου λέει: "Για επανέκδοση κάρτας πρέπει να καλέσετε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση". ΟΧΙ ΚΑΜΠΟΥΡΩ! Σήκωσα το κουφάρι μου απ' τον καναπέ, το έσουρα μέχρι το Σύνταγμα, έχασα δέκα δευτερόλεπτα απ' τη ζωή μου περιμένοντας το πράσινο φωτάκι στον ηλίθιο θάλαμο αποσυμπίεσης που έχεις για πόρτα και πλέον είμαι στον χώρο εργασίας σου, αναπνέω τα γεμάτα χύσι χνώτα σου και ζητάω μια κάρτα ΑΤΜ. Για να μη μας βγάλει αύριο στο ρεπορτάζ του ο Πάνος Σόμπολος, θα σου δώσω τα στοιχεία μου, θα πάρεις ΕΣΥ την τηλεφωνική εξυπηρέτηση κι εγώ θα κάτσω εδώ και θα σου γλείφω την καμπούρα όπως κάνανε οι χανούμισες στον Εφιάλτη στους "300" γιατί μπορώ. Είμαι πελάτης. Όχι υπάλληλος!


Αυτή η νοοτροπία που έχει γίνει τση μοδός εδώ και κανα δυο χρόνια πρέπει να σταματήσει. Δε με χαλάει το self service, αλλά υπάρχουν κι όρια! Κάθε φορά που βλέπω το βαζάκι με τα tips στα Starbucks, μου 'ρχεται να το ταΐσω στο μαλακο-emo-παιδο με την πράσινη ποδιά. Αν δεήσεις να με σερβίρεις, θα πάρεις και πουρμπουάρ μαλακισμένο. Απ' τη στιγμή που το κωλόχερό σου δεν αξιώνεται ούτε μια κουταλιά ζάχαρη να μου βάλει, τα tips ανήκουν σε μένα! Και όταν παραγγέλνω σάντουιτς με κέτσαπ, δε θέλω να μου δείξεις τον απέναντι πάγκο και να μου πεις "Κέτσαπ βάζετε από 'κει". Αν απέλυσες το παιδί που έβαζε το κέτσαπ, να τον ξαναπροσλάβεις. Πληρώνω το 100% της τιμής, θέλω το 100% του σάντουιτς!


Είναι σαν να παίρνεις πουτάνα και στο παρα-τσακ πριν το κικιρίκου να σουφρώνει στεγνά τα λεφτά και να σε στέλνει στον απέναντι καναπέ να βαρέσεις μαλακία. Τιποτ' άλλο; Εγώ λέω να κάνουμε self service και την πυρόσβεση. Να βάλουμε πυροσβεστικούς κρουνούς με κέρματα σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο. Ακτοπλοϊκές γραμμές;;; ΠΡΙΤΣ! Κατέβα κάτω και πιάσε το κουπί Σπάρτακε, γιατί το εισιτήριο σου καλύπτει μόνο τα πρώτα 100 χιλιόμετρα. Αν ξαναεπισκευτώ ποτέ το μίνι μάρκετ - παύλα - τρεντο-deli, θα πάω στην αυτόματη ταμειακή, θα περιμένω κανα-δυο λεπτά κι αν δεν έχει έρθει κάποιος μέχρι τότε να με εξυπηρετήσει, θα πάρω τα οικολογικά μπυρόνια τους και θα φύγω στεγνά.


Σιγά. Αν με πιάσουν, το πολύ-πολύ να μου πουν να μπαγλαρώσω τον εαυτό μου. Γύφτοι. Ε, γύφτοι!

8 σχόλια :

  1. teleio.epishs h HSBC einai genika gia ta mpaza ektos twn allwn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο συντάκτης θα πρέπει να έχει μείνει πάνω από βδομάδα αψέκαστος.
    Έχουμε συχνά κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τέτοιες περιπτώσεις και νομίζω ότι το άρθρο αποδεικνύει περίτρανα την επικινδυνότητα της κατάστασης.
    Γράψτε στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να πουν κάτι κι αυτοί στη Βουλή για το ζήτημα.
    Να ενταθούν οι ψεκασμοί! Τα λαϊκά στρώματα και μαξιλάρια κινδυνεύουν από την πλουτοκρατία που έχει αρχίσει να εφαρμόζει τα κατάπτυστα σχέδιά της με πλέρια αδιαφορία στην ποιότητα και τη συχνότητα των ψεκασμών του λαού. Οχι άλλο κάρβουνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν τα λέει η "Ελεύθερη Ώρα" κοροιδεύαμε εμείς. Και να τα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ προτείνω στον συντάκτη αυτού του άρθρου
    α) Γρήγορο ψεκασμό για επαναφορά όπως προτείνει και ο xray
    β) Επειδή δεν έχουν γίνει γνωστές οι επόμενες ημερομηνίες ψεκασμού , ας κάνει λίγο υπομονή και ας πάρει κανά prozak μπας και την σώσει
    γ) Επείγουσα αλλαγή χώρων συναλλαγής και συναναστροφής. Μα από delicatessen,HSBC και Starbucks σε αυτοδιαχειριζόμενο στέκι... Κηφισιώτης ανάρχας μου μυρίζει έως μου βρωμάει... μόνο αυτοί έχουν τέτοιες κρίσεις επανάστασης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φυσικά συμφωνώ απολύτως με τον Badstuber και τον Mits_F, αλλά ας λάβουμε υπ' όψιν και μια παράμετρο που μου επισήμανε ο dr House σε τηλεφωνική συνομιλία που είχα μαζί του για να τον συμβουλευθώ για το σοβαρό αυτό θέμα.
    Μου είπε συγκεκριμένα ότι το σχόλιο του Mits_F, αν και πολύ σωστό, θα πρέπει να συμπληρωθεί με τη φράση ...μετά από περιστατική ή χρόνια αγαμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο badstuber εχει δικιο.αμαν πια με τα "ακρος" οικολογικα προοιοντα.ολα απο το ιδιο καζανι βγαινουν !κλωτσες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "...γαμώ την αυτόματη ταμειακή μηχανή και του μουνί που τους ξέρναγε!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το προηγούμενο comment το έκανα πριν διαβάσω τη συνέχεια... :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...