Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Ele-ctronic Vibe

Share


“Holiday is a…beach!”

  Πριν σας αποχαιρετίσω για το καλοκαίρι (μιας και σαν παιδί θα διακοπεύσω μερικές ημέρες οπότε δεν θα είμαι κοντά σας σνίιιιιφφφφφ) θα ήθελα να μοιραστώ τις σκέψεις και τα άγχη που με κατακλύζουν πριν φύγω για τις διακοπές μου…
  Αρχικά να ξεκινήσω με το βάσανο του τι πρέπει να πάρω μαζί μου. Πολύ βαρετό ρε φίλε… Πολύ… Πόσες μπλούζες, πόσα σορτσάκια, πόσα μαγιώ, πόσα βρακιά… Εεεεε μα… Εγώ μόνο το μαγιώ μου θέλω έλα όμως που οι glamorous προορισμοί απαιτούν και glamorous εμφανίσεις… Πφφφφφ γυναίκες!!
  Μετά έρχεται το δεύτερο βάσανο… Το ταξίδι: το να πας στο λιμάνι, να μπεις στο πλοίο, να βρεθεί ένα ζώο που σίγουρα θα έχει καθίσει στη θέση σου και θα επιμένει ότι κάνεις λάθος, το ό,τι θα τσακωθείς μαζί του 7 η ώρα το πρωί, μετά θα βολοδέρνεις γύρω γύρω περιμένοντας να φτάσει ο σκυλοπνίχτης στον προορισμό του… Και ναι! Έφτασε!
  Θα είναι καλά τα δωμάτια…? Ή θα φάμε φόλα…? Άσε γιατί πέρυσι έφαγα μια γερή, και εγώ και φυσικά όλη η παρέα… Επί 5 μέρες μπάνιο με παγωμένο νερό. Ούτε στα ΛΟΚ… Τα υπόλοιπα δεν θέλω να τα θυμηθώ. Θα με πιάσουν τα κλάματα…
  Μπορεί να σε χαλάσει και το γεγονός ότι αν δεν έχεις αμάξι θα στριμωχτείς στο ΚΤΕΛ. Έχει πλάκα το ΚΤΕΛ εγώ πάντα διασκεδάζω εκεί μέσα. Ποτέ δεν ξέρεις ποιον κουλό μπορεί να πετύχεις… Απλά διασκέδασέ το.
  Εύχεσαι, επιπλέον, να κολλάει η παρέα μεταξύ της… Δύσκολο πράγμα. Δεν μου αρέσουν οι παρεξηγήσεις, αλήθεια. Τις σιχαίνομαι ειδικά στις διακοπές… Γι’ αυτό μια συμβουλή: Καλύτερα να μασάτε παρά να μιλάτε… Play it safe and cool .-  Αλλά είναι τρομερό ρε παιδί μου, διακοπές πάμε και είναι όλοι στην τσίτα… Τι κακό κι αυτό! Ήρεμααααα…
  Όπως και να έχει αυτές οι σκέψεις κρατούν ελάχιστα. Απλά σου έρχονται στο μυαλό επειδή πραγματικά σε νοιάζει να περάσεις καλά. Τα σκέφτεσαι, λοιπόν, για να ξέρεις τι μπορεί να προκύψει και να είσαι προετοιμασμένος οπότε να μην χαλάσει η διάθεσή σου. Εγώ που είμαι μια κινούμενη υστερία αυτό κάνω… Αλλά πάντα στο τέλος περνάω καλά ό,τι βλακεία και αν προκύψει!

Καλές Διακοπές σε όλους!!!!!

~Ele~
20/7/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...