Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Πινέλα πολυπολυτισμικότητας..


Share

Η Νάταλι Ντέιλι από τη Νέα Ζηλανδία κοιτάζει δειλά τον φακό και μας εξηγεί το περίπλοκο σχέδιο που ζωγραφίζει στον τοίχο του 64ου Δημοτικού Σχολείου στον Κεραμεικό. «Δεν είμαι καλλιτέχνης, για την ακρίβεια δεν έχω ξαναζωγραφίσει ποτέ σε τοίχο! Ομως με ενθουσίασε η ιδέα να έρθω στην Αθήνα μαζί με νέους απ΄ όλον τον κόσμο για να γεμίσουμε ένα σχολείο με ένα... πολύχρωμο μήνυμα αισιοδοξίας» λέει.

Στον τοίχο απεικονίζεται ένα συνονθύλευμα από χρωματιστά νούμερα, γράμματα του ελληνικού, του λατινικού και του κυριλλικού αλφαβήτου, κινεζικά ιδεογράμματα, κορδέλες και μπαλόνια που αναμειγνύονται με κλόουν, ιπτάμενα σπιτάκια και χρωματιστά ζωάκια. «Το θέμα των σχεδίων είναι η πολυπολιτισμικότητα και η μάθηση, η αγάπη για την εκπαίδευση και τις δυνατότητες που δίνει στο παιδί. Ολο αυτό προσπαθήσαμε να το δώσουμε μέσα από ένα “πάρτι” χρωμάτων και σχεδίων που θα ομορφαίνει τις ημέρες των μικρών μαθητών» προσθέτει.

Η Νάταλι είναι μία από τους εικοσιτρείς εθελοντές από όλες τις γωνιές του πλανήτη- Ιαπωνία, Κορέα, Νέα Ζηλανδία, Κίνα, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία- που βρίσκονται από τις 20 Αυγούστου στην Αθήνα στο πλαίσιο της κίνησης «Ρaint your wall in Αthens» (Ζωγράφισε τον Τοίχο σου στην Αθήνα) της ΜΚΟ «Ελιξ». Στόχος του προγράμματος, το οποίο χρηματοδοτείται από την Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων, είναι να ομορφύνουν τα σχολεία της Αθήνας μέσα από τη δημιουργικότητα και το ταλέντο εθελοντών από όλον τον κόσμο. «Επιλέξαμε σχολεία στην περιοχή του Κεραμεικού και του Μεταξουργείου, διότι πρόκειται για υποβαθμισμένες περιοχέςόπου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών είναι αλλοδαποί. Μάλιστα, μετά την επιτυχία της πρώτης αυτής κίνησης, ο δήμαρχος εξετάζει το ενδεχόμενο να επαναλαμβάνεται το πρόγραμμα σε τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς πέρα από τον τομέα της Παιδείαςενισχύει και την τουριστική προβολή της Αθήνας» αναφέρει η κυρία Ελένη Γαζή, πρόεδρος της «Ελιξ».

www.tovima.gr

1 σχόλιο :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...