Share
Ο στόχος της κάθε επιχείρησης, είτε πρόκειται για μεγάλη είτε για πιο μικρή, θα πρέπει να είναι η αύξηση των παθιασμένων οπαδών που επαινούν την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της σε όσους θα συναντήσουν. Πώς θα μετατρέψετε τους συνήθεις πελάτες σας σε παθιασμένους οπαδούς; Ακολουθούν τρία απλά βήματα:
1. Δημιουργήστε μια εξαιρετική εμπειρία για τον πελάτη. Θα πρέπει να κάνετε κάθε πτυχή της εμπειρίας του πελάτη εξαιρετική - συμπεριλαμβανομένης της ιστοσελίδας σας, των τηλεφωνικών συνομιλιών σας, των χαιρετισμών σας στην πόρτα της εγκατάστασης σας, και ό,τι αφορά τα ψώνια και τις παραγγελίες των πελατών σας. Το μάρκετινγκ σας θα πρέπει επίσης να προσφέρει μια καλή εμπειρία για τους πελάτες σας. Προσφέρει το εταιρικό newsletter αξία στους συνδρομητές; Αγγίζετε τους πελάτες μέσω του Facebook, του Twitter, και άλλων καναλιών κοινωνικής δικτύωσης; Αν η εμπειρία των πελατών δεν είναι καλή, δεν πρόκειται να έχετε φανατικούς οπαδούς.
2. Να παρέχετε πρόσβαση. Οι οπαδοί θέλουν να αισθάνονται πως έχουν έναν ιδιαίτερο δεσμό με την εταιρεία, τα προϊόντα σας, και τις υπηρεσίες - δημιουργήστε αυτόν τον δεσμό. Να παρέχετε τακτικά στους πελάτες πρόωρη προεπισκόπηση των πωλήσεων ή των ειδικών προγραμμάτων εκπτώσεων. Σε κάποιες περιπτώσεις, μπορείτε να καλέσετε τους πελάτες σε ειδικές εκδηλώσεις ώστε να απολαύσουν κάποιο φαγητό, να μιλήσουν με το προσωπικό, και να έχουν έναν καλύτερο δεσμό με την επιχείρηση.
3. Μοιραστείτε τις γνώσεις σας. Οι πελάτες θέλουν να ενημερώνονται από εσάς. Είτε χρησιμοποιείτε ένα blog, ένα ενημερωτικό δελτίο μέσω e-mail, εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης, ή συνδυασμούς και των τριών, βεβαιωθείτε ότι δεν προωθείτε απλά κάποια είδη προς πώληση. Είναι καλύτερα να μοιραστείτε την εμπειρία σας. Ένα κατάστημα φυτών μπορεί να αναφερθεί στο πώς και πότε μπορούν να φυτευτούν ορισμένα λαχανικά. Ένας μηχανικός μπορεί να παρέχει συμβουλές σχετικά με τη διατήρηση ενός αυτοκινήτου μεταξύ των service. Ένας σύμβουλος management μπορεί να παρέχει γενικές συμβουλές για το πώς να γίνει κάποιος καλύτερος ηγέτης. Μοιραζόμενοι την τεχνογνωσίας σας, οι πελάτες σας θα γυρίσουν σε εσάς, όταν έρθει η ώρα να αγοράσουν και θα συστήσουν την επιχείρησή σας στους φίλους τους. Θα γίνουν φανατικοί οπαδοί.
Δεν χρειάζεστε ένα εκατομμύριο φανατικούς οπαδούς για να αξίζουν αυτές τις προσπάθειες. Ακόμα και λίγοι μπορούν να λειτουργήσουν ως "ευαγγελιστές" για την επιχείρησή σας και να διαδώσουν την αριστεία σας.
Πηγή: www.capital.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου