Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Sleuth...

2007
1972

9 σχόλια :

  1. Πολύ μέτριες και οι δύο και κανένας λόγος για το ριμέικ. Μήπως υπάρχει κάτι που δεν κατάλαβα στην ανάρτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θρίλερ μυστηρίου, δύο ρόλοι, ίδιο σενάριο, διαφορετική χρονολογία, μεταφορά από το βραβευμένο θεατρικό έργο του Anthony Shaffer! Και τις δύο φορές πρωταγωνιστεί ο Michael Caine σε διαφορετικό όμως ρόλο. Η ανάρτηση περιλαμβάνει τον τίτλο του έργου, τις χρονολογίες και τα trailer.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει, γνωστά όλα αυτά, αλλά μαζί και το θεατρικό παραμένουν μια μετριότητα όλα. Παλαιϊκή σκηνοθετική προσέγγιση, 1970 και βγάλε και τσάμπα το ταλέντο του Μάικλ. Αν θέλεις ένα παράδειγμα δραματουργίας χαρακτήρων, δες το Following που λέγαμε... Με το ένα εκατοστό των χρημάτων, ένα κομψοτέχνημα. Τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ λέω πως κακώς τίθεται θέμα σύγκρισης. Καλά όλα αυτά με το Following… αλλά δεν βλέπω τον λόγο. Το ότι ήταν μέτριο το πρώτο δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει λόγος για το ριμέικ – άσχετα αν ήταν μέτριο και αυτό.

    Χαίρομαι για την ιδέα του Karl, πιστεύω πως είναι πολύ γόνιμη, δεν κρύβω πως είχα στο μυαλό μου κάτι αντίστοιχο για τη 7τέχνη, ελπίζω να υπάρξει και συνέχεια!

    Επίσης, μου άρεσε πολύ ο τρόπος που «έπλεξε» την ανάρτηση με τον Barry the Baptist – άσχετα αν δεν την σχολίασα γιατί θέλω να συζητήσω προσωπικά μαζί του τις λεπτομέριες.

    Τέλος υπόσχομαι να σας μιλήσω κάποια στιγμή γι’ αυτό το ανυπόφορο «πράγμα» που λέγεται xray… αλλά πρέπει να βρω το θάρρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O Xray είναι το alter ego σου και δεν θα εκπλαγώ αν Xray και mathepeze καταλήξουν να είναι το ίδιο πρόσωπο. χαχαχαχα! Στα της ταινίας τώρα. Τη δεύτερη έχω δει μόνο. Καθόλου σοφιστικέ, γρήγορη ροή, συμπαθητική πλοκή, ωραία μουσική, σ' ένα κλίμα ατακιστάν από δύο "ετοιμόλογους" ηθοποιούς. 86 χαλαρά, διασκεδαστικά λεπτά! Την πρώτη δεν την έχω δει, απλά την πόσταρα έτσι ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συγκρίσεις και να τονισθεί η διαχρονικότητα του Caine και του σεναρίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευφυής συλλογισμός!
    Θα απαντήσω με ανάρτηση…
    Εγώ… ο xray… το συζητάμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και είμαι κατά του διαλόγου, θα απαντήσω γιατί... τέλος πάντων. Από δύο κορυφαίους ηθοποιούς δεν θα περίμενε κανείς διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό που περιγράφει ο Karl. Η ιστορία όμως, το σενάριο και η σκηνοθεσία, δεν παύουν να είναι διεκπεραιωτικά και βαρετά. Το γεγονός ότι το πρώτο ήταν μέτριο, δεν ήταν λόγος για να μη γίνει ριμέικ, το αντίθετο μάλιστα. Ο λόγος που δεν έπρεπε να γίνει ριμέικ ήταν η μετριότητα του σεναρίου, που δεν άλλαξε, οπότε το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικό... Ας είμαστε λίγο πιο αυστηροί.
    Όσο για τον αποκαλούμενο Mathepeze, ούτε τον ξέρω, ούτε και θέλω να τον μάθω, αν υπάρχει στην πραγματικότητα, γιατί και περί αυτού έχω βάσιμες αμφιβολίες... Εμένα θα μου επιτρέψετε αγαπητοί φίλοι να σκέφτομαι κι ας μην υπάρχω, όπως λέει και ο φίλτατος Αρκάς.
    (Γιατί δεν έχει ανεβάσει κανείς κάτι δικό του; Ε;)
    ΥΓ. Karl, πόσες φορές μπορείς να ξαναδείς την ταινία; Ε; Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίγο πιο αυστηροί;
    Με σκοτώνεις ... λίγο - λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μήπως να σου έστελνα την Ελένη; Εμένα με βοήθησε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...