Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Μπορείτε και χωρίς ναρκωτικά?


αυτή είναι τέχνη (9)
Αυτή κι αν είναι τέχνη! Έχετε ξαναδεί μπανάνα μποξέρ, παγάκι να κάνει γυμναστική ή μπισκότα να καθαρίζουν με σκούπα; Δείτε αυτά και αρκετά ακόμα σε ξεκαρδιστικές και παράξενες στιγμές από τον καλλιτέχνη Terry Border.
Ο Terry Border είναι από την Indianapolis των Η.Π.Α. και σε μια πρωτότυπη μορφή τέχνης βάζει καθημερινά αντικείμενα να κάνουν πράγματα που κάνουμε εμείς οι άνθρωποι και που ούτε καν φανταζόμαστε ότι μπορούν να κάνουν αυτά τα αντικείμενα!
“Στην αρχή είχα δοκιμάσει να φτιάξω κάτι αντίστοιχο με μεγάλα αντικείμενα, να κάνω κάτι αφηρημένο. Είδα, όμως, πως δεν μπορούσα. Έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ με μικρότερα αντικείμενα. Άρχισα να χρησιμοποιώ σύρμα και στην συνέχεια σκέφτηκα να το ενσωματώνω σε άλλα αντικείμενα έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι χιουμοριστικό. Είμαι ο πρώτος που παραδέχεται ότι αυτό είναι κάπως αλλόκοτο!”

αυτή είναι τέχνη (14)
Πως παίρνει τις ιδέες; “Κοιτάω τα αντικείμενα και σκέφτομαι τι μου θυμίζουν και στη συνέχεια πως μπορώ να δημιουργήσω μια ιστορία γι’ αυτά. Έχω καλή αίσθηση του χιούμορ. Μου αρέσει να γελάω αλλά στο τέλος δεν θα μπορέσω να πω ένα αστείο για να σώσω τη ζωή μου όταν χρειαστεί.”
αυτή είναι τέχνη (1)
αυτή είναι τέχνη (2)
αυτή είναι τέχνη (3)
αυτή είναι τέχνη (4)
αυτή είναι τέχνη (5)
αυτή είναι τέχνη (6)
αυτή είναι τέχνη (7)
αυτή είναι τέχνη (8)
αυτή είναι τέχνη (10)
αυτή είναι τέχνη (11)
αυτή είναι τέχνη (12)
αυτή είναι τέχνη (13)


Δείτε Περισσότερα: http://www.otherside.gr/2011/04/kathimerina-antikeimena-se-paraxenes-katastaseis/#ixzz1II6LNPVn

2 σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...