Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ο xray δεν υπάρχει!


by xray


Ναι, καλά διαβάσατε, δεν υπάρχει. Μερικές μέρες αφότου άρχισα να γράφω στο βλογ, παρουσιάστηκε κάτι στον υπολογιστή μου. Άναβε και έσβηνε μόνος του, προγράμματα ξεκινούσαν και σταματούσαν χωρίς εγώ να κάνω τίποτα κλπ. Φυσικά τα απέδωσα όλα στα γνωστά προβλήματα της μικρομαλακιάς, αλλά ήμουν σίγουρος ότι ένα καλό ξεκαθάρισμα του δίσκου και μια επανεγκατάσταση θα τα έλυνε όλα.
Έτσι και έκανα.







Μετά, εγκατέστησα όλα τα σπασμένα μου, τις προτιμήσεις, τα διάφορα τέλος πάντων και μόλις τελείωσα, ανακάλυψα ότι δεν ήμουν μόνος. Υπήρχε άλλος ένας διαχειριστής στον υπολογιστή, ένας διαχειριστής με το όνομα xray, που εγώ φυσικά δεν είχα εγκαταστήσει. Προσπάθησα να απαλλαγώ απ’ αυτόν, αλλά φευ! Δεν γινόταν τίποτα. Κατέφυγα σε άλλο ένα φορμάτ, καινούρια εγκατάσταση, τα πάντα, τσούπ! Νάσου ο (πολύ ενοχλητικός όπως αποδείχθηκε) xray ξανά εκεί. Τι να κάνω, αποφάσισα να χτυπήσω τη γροθιά στο μαχαίρι. Τον αγνόησα. Ας είναι εκεί, είπα και θα δω κάποια στιγμή στο μέλλον. Έλα όμως που άρχισε να παίρνει και πρωτοβουλίες! Άρχισα να βρίσκω ενοχλητικά μηνύματα, να χάνω αρχεία και να βρίσκω μετά ραβασάκια που έλεγαν ότι ‘αυτό ήταν εντελώς άχρηστο, γι αυτό το έσβησα…’ και άλλα τέτοια. Στο τέλος, συνδεόταν μόνος του στο διαδίκτυο, άνοιξε λογαριασμούς, έκανε διάφορες χακεριές και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο και κατέληξε να έχει αυτή τη γελοία υπόσταση που γνωρίσατε κι εσείς, άθελά μου πάντως.
Δεν ξέρω αν μπορώ να επικαλεστώ άγνοια, ή αν μπορώ να θεωρηθώ αμέτοχος όλης αυτής της υπόθεσης, αφού ανακάλυψα μετά ότι έχει καταφέρει και συνδέεται και μέσα από άλλους υπολογιστές στις κάλτσες, αλλά και αλλού, ούτε ξέρω και τι είναι ακριβώς, ιός; Έντομο; (bug) κάποια νέα μορφή ζωής; Μια νέα μορφή θανάτου; Δεν ξέρω τι να σας πω. Αυτό που ξέρω είναι ότι γι αυτά που γράφει εγώ δεν φέρω καμιά ευθύνη και ούτε που θέλω να τον ξέρω. Αν ξέρετε κάποιο πρόγραμμα που μπορεί να με βοηθήσει να απαλλαγώ απ’ αυτό το κατασκεύασμα, πάσα προσφορά δεκτή. Να προσέχετε κι εσείς πάντως, γιατί δεν ξέρω που μπορεί να φτάσει και τι μπορεί να αναρτήσει και που...


11 σχόλια :

  1. ‘αυτό ήταν εντελώς άχρηστο, γι αυτό το έσβησα…’ HAHAHAHAHAHAHA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουδεμία ευθύνη φέρω… για τέτοιου είδους κατασκευάσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xapia e? asximi fasi file! Einai na mi se parei i mpala. Ta xo perasei! Pali kala pou eixa tin Eleni kai me stirixe. Avrio proi ola tha nai kalitera.. Kostas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kai emena i eleni me eixe boithisei poli me ta xapia ti sistino anepifilakta.poli kali kopela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το "μπορείτε και χωρίς ναρκωτικά" να το αφήσω ή να το βγάλω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω να μην το λες για αστείο γιατί εμένα μου άρεσε σαν ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωχχχ……. Θα φλυαρήσω…

    4:29;;;;;; έχω συγκλονιστεί από τα γεγονότα και μ’ έχει πάρει από τόκα η φάση!!!

    Ο xray χάπια; Ποτέ. Είναι απόλυτα – πιθανόν – εναρμονισμένος με την φύση. Μανδραγόρα για τη χειμερία νάρκη που τόσο απολαμβάνει. Μεσκαλίνη για τις εσωτερικές αναζητήσεις του. Κανένα μύκητα με ψιλοχιμβίνη στην πίτσα του όταν έχει φόρμουλα 1. Τετραϋδροκανναβινόλη όταν μεταφράζει και πάντα ορεινή, λαμπάτη ποτέ. Ξέρετε, από αυτές που κάνουν κάτι καφτρόνια σα βερίκοκα. Τέλος σπόρους ντατούρας με το παγωμένο του τσάι – από την γνωστή ποικιλία που φυτρώνει, το γλυκό έαρ, στο κομμάτι Μαρκόπουλο – Σκάλα Ωρωπού σε εμφανή σημεία.

    Κοινώς… είναι καβάλα στο φρίιντομ και μη τον σκουντάτε για θα πέσει.

    Εγώ πάλι, θα τονίσω την εμμονή μου στο «μπορείτε και χωρίς ναρκωτικά» η οποία πιστέψτε με… δεν στοχεύει στην πτώση των τιμών.

    Καλά είναι τα ναρκωτικά για να φεύγεις από την πραγματικότητα, μα μην ξεχνάτε πως η πραγματικότητα – εκτός του ότι είναι μια παραίσθηση που οφείλεται στην έλλειψη αλκοόλ - είναι τόσο πλούσια, ώστε δεν αξίζει να την αποφεύγεις – που λέει και ο Τσάπλιν.

    Όσο για τα «βοηθήματα» που προτείνετε μετά από νύχτες με τον προσφιλή τίτλο του παρελθόντος «ardan zwi kai kinhsh”, την επόμενη φορά που θα νιώσετε την ανάγκη να σας κρατήσει η eleni το χέρι ή εσείς το δικό της αν θέλετε – κάτι που πραγματικά εύχομαι να μην ξανασυμβεί - θυμηθείτε πως…

    ….κάθε απόλαυση, ίσως να είναι απλά… ανακούφιση.

    ΥΓ. Συγγνώμη, μα αισθάνθηκα την ανάγκη να εξηγήσω - με την ακατάσχετη βλακορραγία μου - πως η ειρωνεία φέρνει βαθύτερη αλλά …. λιγότερο φιλική κατανόηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο πρόεδρος είναι τελικά και μας δουλεύει.. Ακόμα δεν έχω ξεκαθαρίσει τις ομοιότητες ή τις διαφορές μεταξύ mathepeze, Xray και Τέλη Λιβανίδη! Παρακολουθώ τις εξελίξεις με δέος και ζηλεύω την κατάσταση σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άντε να σας διαφωτίσω και πάλι, αλλά πόσο πια;
    Λοιπόν: Τα ναρκωτικά δεν είναι για να φεύγει κανείς από την πραγματικότητα, ούτε βοηθήματα.
    Η πλειοψηφία των ανθρώπων τα χρησιμοποιεί έτσι, αλλά η πλειοψηφία των ανθρώπων έχει IQ ραδικιού. Οι περισσότεροι χρήστες ναρκωτικών ουσιών βρίσκονται στην κατάσταση που βρίσκονται γιατί η χρήση τους έχει γίνει συνήθεια και κάθε συνήθεια μας σκοτώνει. Όσο πιο σταθερή συνήθεια, τόσο πιο γρήγορα μας σκοτώνει. Το "μας" είναι φυσικά καθ' υπερβολή, καθώς εγώ δεν συμπεριλαμβάνω τον εαυτό μου σε όλα αυτά. Για να μη μακρυγορήσω περαιτέρω, θα στείλω μέσω κομπιούτερ μια ανάρτηση ενός βιβλίου που θα λύσει κι άλλες απορίες σας. Στο εξώφυλλο είμαι εγώ σε νεαρή ηλικία, αλλά μη σας μπουν ιδέες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...