Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Hλίθιες ερωτήσεις από το χρυσορυχείο της κωμωδίας "Yahoo Answers"

Share
Η Yahoo Answers είναι χρυσορυχείο κωμωδίας. Είναι επίσης η απόδειξη ότι δεν υπάρχουν ηλίθιες απαντήσεις, αλλά ηλίθιες ερωτήσεις.


Πότε θα έχω για πρώτη φορά περίοδο; (η ερώτηση είναι από 17χρονο αγόρι)  
Έχω δίδυμα. Μπορώ να κάνω έκτρωση το ένα από τα μωρά;


Γιατί μαζεύονται μυγάκια γύρω μου όταν κατουράω;


Μπορεί να μείνει το έμβρυό μου έγκυο, αν κάνω sex όταν είμαι έγκυος;

 
Ποιό πρόγραμμα να χρησιμοποιήσω στον υπολογιστή, για να αλλάξω σε μια παιδική φωτογραφία, το πρόσωπο που κλαίει σε πρόσωπο που να γελάει;


Πως μπορώ να κλείσω το CAPS LOCK;

 
Είναι σωστό να χαϊδεύεσαι, όταν ακούς τους γονείς σου να κάνουν σεξ;

Πηγή: http://balafara.blogspot.com/2010/09/20-yahoo-answers.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...