Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010

DRIVING SKILLS vol5

Share


Μαθημα 5ο : ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

   Πως να γλυτωσεις απο του Χαρου τα δοντια οταν παει να γινει στραβη απο το πουθενα? Οσο πιο ομαλος και απαλος στις κινησεις του ειναι ενας οδηγος τοσο καλθτερα κραταει το αυτοκινητο. Οσο πιο προνοητικος ειναι ενας οδηγος τοσο γρηγοροτερα απει μειωνοντας ταυτοχρονα τον κινδυνο. Ελα ομως που υπαρχουν στιγμες που ολα πανε στραβα και τα καντηλια φευγουν συννεφο. Τι κανεις τοτε?



1) : Το αυτοκινητο μπορει να γλυστρισει απο διαφορους λογους που ολοι ομως εχουν μια και μονο αιτια : την απωλεια προσφυσεις καποιου τροχου. Αυτο μπορει να γινει ειτε απο παγο-λαδια-νερα-σκονη ειτε απο ανωμαλια του δρομου ειτε ακομα και απο υπερβολικα χιλιομετρα και κακο χειρισμο. Εστω οτι το αυτοκινητο αρχισε να γλυστραει (ασχετα απο το λογο), συνηθως τα πρωτα πραγματα που καταλαβαινουμε ειναι οτι το τιμονι ελαφρωνει αποτομα (γλιστραει, δεν πατανε καλα οι εμπρος τροχοι) και οτι το αυτοκινητο δεν στριβει τοσο οσο θελουμε (βγαζει μουτρα). Αν δεν εχουμε και τα δυο χερια στο τιμονι στις θεσεις 9-3, τοτε πολυ δυσκολαθα μπορεσουμε να αντιμετωπισουμε την κατασταση.ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!!!!

2) : Αν τωρα το αυτοκινητο διπλωσει (το κανουν ανετα ολα τα αυτοκινητα και μαλιστα χωρις να αγγιξεις το χειροφρενο, αφου μια τιμονια ή ενα ατσαλο φρεναρισμα αρκει), θα πρεπει να το επαναφερουμε σε ταξη. Μειωνεις λιγο το γκαζι και επειτα το κρατας σταθερο, δεν ακουμπας το φρενο, μειωνεις λιγο το στριψιμο του τιμονιου σου και εισαι ΟΚ. Αν ομως εχει παρει μεγαλη γωνια, τοτε πατα λιγο παραπανω γκαζι για να αναγκαστει ο κωλος να τραβηχτει στην ευθεια και ισιωσε το τιμονι ή αν χρειαστει κανε αναποδο. Αν δεν ξερεις τι να κανεις, τραβα και τα δυο σου ποδια και μην πατας τιποτα. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ, ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!!!

3) : Παντα να κοιταςτο που ΘΕΣ ΕΣΥ να παει το αυτοκινητο. Μην κοιταξεις μπαριερες, βραχους, τον Χαρο που περιμενει, το ...λευκο φως ή την ζωντανη ομιχλη, γιατι αυτοματα το σωμα υπολογιζει και σε στελνει στο σημειο που σημαδευουν τα ματια σου!!! ΜΑΘΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ!!!

4) : Αν παρολα αυτα το αυτοκινητο σβουριξει, ενα μονο πραγμα μπορεις να κανεις. Πατα με πολυ δυναμη το συμπλεκτη και το φρενο. Ετσι θα σταματησεις οσο γρηγοροτερα γινεται και με μικροτερη ζημια, αν γινει γιατι ετσι ειναι μεγαλες οι πιθανοτητες να μην γινει, απο οποιαδηποτε αλλη τεχνικη.ΣΒΟΥΡΙΣΜΑ Ή ΧΑΣΙΜΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΕΡΜΑ!!!

5) : Ο καλυτερος τροπος για να αποφυγεις οτιδηποτε ειναι να περιμενεις οτι μπορει να συμβει το χειροτερο μεσα στην στροφη. Με αυτο τον τροπο το μυαλο σου θα εχει υπολογισει πολλα που μπορει να σε γλυτωσουν. ΜΑΘΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΜΕ ΜΥΑΛΟ!!!


ASP (ASE-STRIPSE-PATA)

   Οταν κινεισε μεσα σε πολη ειναι ευκολο να γινει στραβη, αφου συνεχως πεταγονται στο δρομο πολλοι και διαφοροι. Και εκτος πολης ομως μπορει να γινει η στραβη, αφου στο δρομο πεταγονται πολλα και διαφορα. Οποτε, για να αποφυγεις κατι που βρισκεται ακριβως στην πορεια σου χρησιμοποιεις τον τροπο ASP, δηλαδη αρχικα αφηνεις (ASE-stripse-pata) αποτομα το γκαζι, ωστε το αυτοκινητο να ριξει το βαρος στους εμπρος τροχους, οι οποιοι αποκτουν περισσοτερη προσφυση, επειτα στριβεις το τιμονι (ase-STRIPSE-pata), το οποιο θα λειτουργει σωστα λογω του extra φορτιου - γιανα αποφυγεις το εμποδιο, και τελος πατας τερμα το γκαζι (ase-stripse-PATA), γιανα μαζεψεις το κωλο που μπορει να εχει αρχισει να ανοιγει την πορεια του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...