Share
Μαθημα 2ο : ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ
Η λαθος προσπεραση ειναι το μεγιστο χαριλικι. Να λοιπον τι πρεπει να κανεις για να μην γινεις τουρτοπολεμος...
Το να πετυχεις εναν καυλαρα οδηγο που δεν εχει υπολογισει σωστα αποσταση και γκαζι και προσπαθει να κανει πανω σου την πλεον αποτυχημενη προσπεραση του αιωνα, ειναι κατι που συμβαινει συχνα. Το θεμα ειναι ομως να μην κανεις εσυ τετοιες κουλαμαρες, ετσι ωστε να ζησεις για παρα πολλα χρονια. Η προσπεραση ειναι γαματη γιατι σου δινει ενα αισθημα ανωτεροτητας απενατι στο αυτοκινητο που προσπερνας, ενω πολλες φορες ειναι και αναγκαια ωστε να ξεπερασεις το εμποδιο που θα σε παει καροτσακι. Μεσα σε απειροελαχιστο χρονο κανεις 3 ερωτησεις : 1η Αξιζει ή τσαμπα θα την κανω?
2η Προλαβαινω ή θα σκαρφαλωσω πουθενα?
3η μπορω ή το αμαξι μου ειναι ψοφιμι?
Κανε την προσπεραση μονο αν και στα τρια απαντησεις ΝΑΙ, αλλιως αστο.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...
Α) Αν εισαι σε επαρχιακους δρομους, πολλες φορες ειναι δυσκολο να προσπερασεις, αφου οι ευθειες εχουν μικρο μηκος και παιζει να μην προλαβεις. Ομως εαν το αυτοκινητο σου ειναι δυνατο, μπορεις να ξεκινησεις πιο νωρις την προσπεραση και να χρησιμοποιησεις μερος της στροφης. Πλησιασε τον μπροστινο σου, οχι ομως τοσο, ωστε να τον πας προφυλακτηρες γιατι εαν πατησει φρενο, βλεπω να καρφωνεται το τελικο του καζανακι στο κουτελο σου, αφου δεν θα προλαβεις να αντιδρασεις.
Β) Πρεπει να εισαι τοσο κοντα του, ωστε οταν δεις την ευθεια και αυτη ειναι ελευθερη, να μην θες ωρα να τον φθασεις. Επισης εχεις ηδη κατεβασει ταχυτητα για να γραφει στις μεσαιες η βελονα του στροφομετρου και να μπορεις να επιταχυνεις οσο πιο γρηγορα γινεται.
Γ) Μολις δεις την ευθεια και ειναι ανοιχτη, στριψε για να βγεις πλαγια του οχηματος που τοση ωρα σε τυρανναει και μολις ισιωσεις ξανα το τιμονι, σκισε το φκαζι. Αυτος ειναι ο σωστοτερος τροπος αν ειναι μικρες οι ευθειες.
ΒΗΜΑ - ΒΗΜΑ...
Α) Αυτη ειναι η συνηθεστερη των περιπτωσεων και πολλες φορες μπορει εκει που φαινετε πανευκολη, να γινει εφιαλτης. Αρχικα θα πρεπει να προσεξεις ποσα αυτοκινητα υπαρχουν μπροστα σου και αν καποιος απο τους μπροστινους σου ψαχνεται να προσπερασει και αυτος. Εαν τα αυτοκινητα ειναι παρα πολλα, τοτε δεν αξιζει να παιξεις το κεφαλι σου κορωνα-γραμματα. Αν ομως ειναι ευκολος ο αντιπαλος, τοτε βγαζεις φλας, ελεγχεις καθρεφτες μηπως ερχεται κανενας απο πισω, ελεγχεις αν επιτρεπεται η προσπεραση, ωστε να μην αρπαξεις καμια διαστημικη κληση, κατεβαζεις, βγαινεις πλαγια, γκαζωνεις τερμα και...
Β) ...αρχιζεις να προσπερνας οσο πιο δυνατα μπορεις. κοιτας μπροστα μακρια (μη σε νοιαζει το στροφομετρο-ταχυμετρο) και η καμπυλη πρεπει να ειναι ανοιχτη-μεγαλη και ομαλη, αφου αν εισαι πολυ κοντα στο οχημα που προσπερνας, ο αερας μπορει να σε πεταξει πανω του, ενω οι αποτομες κινησεις μπορει να κανουν το αυτοκινητο να γλυστρησει.
Γ) Μπες ξανα στη γραμμη σου και σβησε το φλας.
ΛΑΘΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ
1ο ΠΟΤΕ μην προσπερνας αν υπαρχει διασταυρωση μπροστα, γιατι απλα θα δεις αξαφνα μπροστα σου κανενα οχημα και δεν θα καταλαβεις ουτε να παρεις τηλεφωνο το ΚΑΤ να σου κλεισουν πρωτο κρεβατι εντατικη.
2ο Αν υπαρχουν δεντρα στις διασταυρωσεις, ΞΕΧΝΑ την προσπεραση αφου υπαρχει σοβαροτατη περιπτωση να μην σε δει καποιος οδηγος και να βγει μεσα στο δρομο σου.
3ο Οταν ανεβαινεις λοφο και μετα εχει χασιμο που σε εμποδιζει να δεις, τοτε πρεπει να υποθετεις οτι υπαρχει παντα ενα αυτοκινητο εκει. Καλυτερα να το περιμενεις και να μην ερχεται παρα να μην το περιμενεις και να σου ερθει!!!
Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)



Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου