Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Η φιλιππινέζα και τα θυμιατά


Γράφει ο Πρόεδρος

Λέει το τραγούδι «Wake me up when September ends»…
Δεν μπόρεσα όμως να περιμένω…
Ο πόθος και το πάθος, η προσμονή και το αντάμωμα, η κορύφωση και η ψυχική επαφή με εσάς φίλοι μου δεν μου άφηναν περιθώρια να ακούσω το The End.
Γεμάτος ο Σεπτέμβρης: ΔΕΘ, εξεταστικές, αποχωρήσεις, έναρξη τηλεοπτικής σεζόν και προεκλογικό πεδίο.
Εδώ είμαστε, η Αθήνα αλλάζει, προσαρμόζεται, επικοινωνεί. Και μάλιστα μέσω του διλήμματος. Τι θέλετε, συμπολίτες μου; Θέλετε έναν θιασώτη του τσίρκου ή μία φανατική «Φιλιππινέζα»;
Σιγά μαντάμ που αμέσως εξανέστης επειδή τάχα μου δήθεν σου έθιξα την «αγάπη» σου που σου σερβίρει τον καφέ επειδή βαριέσαι να ταλαιπωρηθείς στην κίνηση της διαδρομής δωμάτιο-κουζίνα-δωμάτιο.
Δεν έχω κάτι με τους εκπροσώπους του συμπαθούς λαού της Νοτιοανατολικής Ασίας. Το αντίθετο κιόλας…
Δεν μπορώ, όμως, να αφήσω απαρατήρητη την κάθοδο του Ηλία Ψινάκη (περί ου ο λόγος) στις εκλογές, του αυτοαποκαλούμενου και «Φιλιππινέζας του Ρουβά» (εδώ μάλιστα, να θιχτείτε μαντάμ).
Ειλικρινά σας το λέω θα έδινα όλη μου την περιουσία (μετά την περαίωση εννοείται) για να παρακολουθήσω σε Αγγελοπούλιο πλάνο την περιοδεία του Λιάκου σε γειτονιές όπως ο Άγιος Παντελεήμονας, ο Κολωνός, η πλατεία Βάθης.
Στο Κολωνάκι για παράδειγμα δεν θα μου έκανε κανένα κέφι να τον ακολουθήσω. Είμαι σίγουρος τι θα υπόσχεται. «Ψήφισε με για να με δεις να λέω σε αυτές τις τζασλές του ΣΥΡΙΖΑ «που πας μωρή με τον ντορβά;»». Και από πίσω να βγαίνει αυτός ο συνεχής ξηρός βρυχηθμός που τον λέει γέλιο.
Τουλάχιστον αυτός γελάει από μόνος του…
Είναι άλλοι που τα λένε ωραία χωρίς να γελάνε γνωρίζοντας όμως ότι προκαλούν γέλιο. Είναι αυτοί για παράδειγμα που λένε ότι η υπόθεση με τις ιερές ανταλλαγές δεν αποτελεί σκάνδαλο. Και καλά λένε είναι δυνατόν να υπάρχει σκάνδαλο όταν μία συμβολαιογράφος (σύζυγος υπουργού) υπογράφει τις αγοραπωλησίες με εντολή ενός παπά ο οποίος τηλεφωνεί σε ένα άλλον υπουργό και του λέει τι να κάνει ενώ όλοι μαζί αυτοί όλως τυχαίως έχουν σκεφτεί να ολοκληρώσουν το real estate μόλις δυο μέρες πριν τις εκλογές του 2007.
Βλέπει κανείς σκάνδαλο;
Κακοπροαίρετοι….
Μου θυμίζει την ιστορία μίας φίλης μου η οποία πήρε ένα θαύμα της τεχνολογίας για κινητό, το κοίταγε σαν να είναι ο κύβος του Κιούμπρικ και μετά από πολύ σκέψη είπε «Τι μαλ*&^%*;;;;;;; Τι διαφορά έχει από το Αλκατέλ μου;». Προφανώς δεν ήταν κακοπροαίρετος ο υπάλληλος του καταστήματος της κινητής τηλεφωνίας που είπε «Πάντως το χέρι σας δεν είναι αυτό που λένε προέκταση της Microsoft…».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...