Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

25 Χρόνια Best Cars approved



Στο ένα τέταρτο του αιώνα που συμπληρώνει το μεγαλύτερο αντρικό περιοδικό το ΄Playboy΄ παρουσιάσε, εκτός από τις πανέμορφες κυρίες, και εκατοντάδες αυτοκίνητα από όλες τις κατηγορίες. Στο αφιέρωμα του  σας παρουσιάζει τα πλέον εμβληματικά.


Lamborghini Gallardo Superleggera 2010
Από το 2003 που παρουσιάστηκε έως σήμερα κατέχει το ρεκόρ πωλήσεων της Lamborghini με περισσότερα από 10.000 οχήματα παγκοσμίως. Το γεγονός ότι τη διαθέτουν «πολλοί» δεν αφαιρεί τίποτε από τον «εξωτισμό» στον οποίο μας έχει συνηθίσει η ιταλική ονειροβιομηχανία. Με τον 5λιτρο κινητήρα, που αποδίδει 530 άλογα, φτάνει τα 325 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα, ενώ χρειάζεται μόλις 3,4 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100 χλμ./ώρα.
Chevrolet Corvette 2008
Μπορεί οι διάφορες «Κορβέτες» να μας γοήτευαν λόγω της «προϋπηρεσίας» τους στον κινηματογράφο, όμως δύσκολα ένας Ευρωπαίος θα τις επέλεγε. Το μοντέλο του 2008 είναι ένα supercar που κοιτάζει στα μάτια τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά υπεραυτοκίνητα. Ο «απαγορευτικός» για τη χώρα μας κυβισμός του (6,2 λ.) μεταφράζεται σε 436 ίππους.


Lancia Delta Integrale 1993
Το αυτοκίνητο που, αν δεν είχε κατασκευαστεί, ο Τζίγκερ θα ονομαζόταν απλώς Γιάννης Βαρδινογιάννης! H πρώτη Delta έκανε την εμφάνιση της στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το 1979, ενώ οι εκδόσεις Integrale συνδέθηκαν με τις αγωνιστικές επιτυχίες του μοντέλου. Μέχρι σήμερα η Lancia Delta Integrale θεωρείται ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα ράλι. Η δεύτερη γενιά της κυκλοφόρησε το 1993.
Alfa Romeo Spider 1990
Η επίσημη αγαπημένη των «αλφίστι» ξεκίνησε την καριέρα της το 1966 και παρέμεινε στην γκάμα της ιταλικής φίρμας μέχρι και το 1993. Στις τρεις δεκαετίες της ζωής της γνώρισε ελάχιστες αισθητικές και μηχανικές τροποποιήσεις. Σήμερα θεωρείται ένα κλασικό μοντέλο, το οποίο θαυμάζουμε στις κατά καιρούς συναθροίσεις παλιών αυτοκινήτων.
 


Porsche 911 Carrera 1997
Ένα από τα πλέον εμβληματικά αυτοκίνητα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας! Ο μύθος της 911 ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ΄60 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Παρά τα χρόνια που έχουν περάσει, τα βασικά στυλιστι-κά και σχεδιαστικά στοιχεία της παραμένουν αναλλοίωτα. Το μοντέλο του 1997 διέθετε κινητήρα 3,6 λ. με 272 ίππους.
Nissan GT-R 2009
Το «σχιστομάτικο» θηρίο που κάνει τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό να τρέμει δεν υστερεί σε τίποτε από τις Porsche ή τις Lamborghini, με εξαίρεση την τιμή του. Στην ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται από το 2009 και εφοδιάζεται με κινητήρα V6, 3,8 λ., με διπλή υπερτροφοδότηση, που το κάνει να φτάνει τους 485 ίππους.

Opel Speedster 2003
Ανέκαθεν η Opel κατασκεύαζε προσιτά σπορ αυτοκίνητα (βλέπε GT ή Tigra). Το πισωκίνητο Speedster, που βασίστηκε στο αλουμινένιο σασί της Lotus Elise, υπήρξε ένα από τα κορυφαία μοντέλα της. Εφοδιαζόταν με κινητήρα 2,0 λ., που ήταν τοποθετημένος στο κέντρο και που στην ατμοσφαιρική του έκδοση απέδιδε 147 ίππους, ενώ στην τούρμπο έφτανε τα 200 άλογα.
Smart 1993
Η Smart ξεκίνησε υπό τη διεύθυνση της Swatch, που είχε σκεφτεί να φτιάξει ένα αυτοκίνητο μικρό -κοντά στα 2,5 μ.-, οικονομικό, με εντυπωσιακό ντιζάιν και κυριλέ πεντιγκρί. Στην υλοποίηση του ενεπλάκη η Mercedes. Η Swatch αποσύρθηκε το 1998 λόγω οικονομικών προβλημάτων, όμως η παραγωγή του συνεχίζει να δουλεύει σαν ελβετικό ρολόι.


Ford Focus 2006
Υπάρχουν πολλοί τρελοί με τις «Ιμπρέζες» και με τα Mitsubishi EVO, όμως τους τίτλους του WRC τους νέμεται η Ford με τα Focus της. Το ST ήταν πάντοτε υπό τη σκιά του RS, όμως διέθετε μοτέρ 2,5 λ. τούρμπο, που απέδιδε 225 ίππους. Η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 240 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση του 0-100 ερχόταν σε 6,8΄΄, επιδόσεις καθόλου αμελητέες για ένα ordinary car.
McLaren F1 1993
Ένα μυθικό αυτοκίνητο, κατασκευασμένο από τον Γκόρντον Μάρεϊ, πουτο 1998, πέντε χρόνια μετά την εμφανισή του, κέρδισε τον τλιτλο του ταχύτερου στον κόσμο αναπτύσσοντας ταχύτητα 391 χλμ/ώρα. Ήταν τριθέσιο και διέθετε υπερτροφοδοτούμενο V12 κινητήρα της BMW, 4,5 λ. και 560 ίππων. Ακόμη και σήμερα αποτελεί σημείο αναφοράς


Mini Cooper S 2004
Αναβίωσε το θρύλο των Mini της δεκαετίας του ΄60. Είναι σίγουρο πως ο Άλεκ Ισιγόνης, ο «πατέρας» του Mini, θα χαμογέλασε στους ουρανούς με τη μετεμψύχωση του αριστουργήματος του και θα ένιωσε ευχάριστη έκπληξη από την έκδοση Cooper S με τον τούρμπο κινητήρα του 1,6 λ. και τα περισσότερα από 160 άλογα στο δρόμο.
Peugeot 106 Rallye 1991
Λατρεύτηκε από τους «καυλόγκαζους» όλων των ηλικιών από τη δεκαετία του ΄90 έως σήμερα. Ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα το 1991, ενώ δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε το 1996. Τότε η γκάμα εμπλουτίστηκε με πολλές σπορ έκδοση, μια από τις οποίες ήταν και αυτή με το 1.600άρι κινητήρα, τους 120 ίππους και την πιο σπορ εμφάνιση.
Ferrari F40 1987


Με το καλημέρα κέρδισε τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου με άδεια να κυκλοφορεί στους δρόμους. Υπήρξε το πρώτο μη αγωνιστικό αυτοκίνητο που ξεπέρασε σε τελική τα 200 μίλια (322 χλμ./ώρα). Τους τίτλους αυτούς τους διατήρησε μέχρι το 1989, ενώ μέχρι το 1992, που σταμάτησε η παραγωγή του, υπήρξε το ταχύτερο, ισχυρότερο και ακριβότερο μοντέλο που κατασκεύαζε η Σκουντερία.
 
http://www.capital.gr/weekend_articles.asp?id=1065364&ppg=2

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...