Κι όμως συνέβη και αυτό! Μια ολόκληρη καμπάνια και ένα rebranding πετάχτηκαν κυριολεκτικώς στα σκουπίδια, αφού το καταναλωτικό κοινό διαφώνησε, βομβαρδίζοντας Facebook και Twitter με τις αντιρρήσεις του. Η GAP, σε μια προσπάθεια να ανανεώσει την εικόνα της κατέληξε στο λογότυπο που εικονίζεται.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης εγκαινίασε ένα on line κατάστημα και παρουσίασε για πρώτη φορά το logo. Αμέσως δημιουργήθηκε ένας λογαριασμός στο twitter στον οποίο γράφτηκαν 5.000 άτομα δηλώνοντας την αντίθεσή τους στην αλλαγή. Στο facebook υπήρξαν περί τα 2.000 σχόλια για την αλλαγή και όλα ήταν αρνητικά.
Ολα αυτά έκαναν τη Gap να επαναφέρει το παλιό γνωστό λογότυπο, αφού οι "πιστοί" της δήλωσαν παθιασμένοι με την παλιά εκδοχή, θεωρώντας την trend symbol που δε μπορεί να αλλάξει.
Το logo παραμένει το ίδιο τα τελευταία 20 χρόνια και όπως φαίνεται θα παραμείνει στη θέση του για πολλά ακόμη!
Πηγή OTENET Portal
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου